Menu

NOWA ODSŁONA SKLEPU QUICK PARTS!
Pozwól, że teraz my zadbamy o Twoją satysfakcję!

DBAMY O KAŻDEGO KLIENTA! Potwierdzają to tysiące klientów!

TYLKO MY DAJEMY 2 LAT GWARANCJI!
Dla nas liczy się JAKOŚĆ!

ZAPRASZAMY NA NASZ FANPAGE NA FACEBOOKu
Zgarnij 10% rabatu lub darmową wysyłkę!

WYSYŁKA w 24 GODZINY!
Współpracujemy tylko ze sprawdzonym spedytorem!

WYSYŁKA w 24 GODZINY LUB ZWROT PIENIĘDZY!
Dla nas liczy się Twoja satysfakcja!

Płatność kartą?
U nas to nie problem!

Warunki
zwrotów / reklamacji.

Przejdź do formularza zwrotu/reklamacji

Podstawowe informacje:

- Produkty zakupione w naszym sklepie posiadają od 1 roku do 2 lat PISEMNEJ gwarancji.

- Do każego zakupu dołączona jest karta gwarancyjna poświadczająca ten fakt oraz dowód zakupu w postaci Faktury VAT lub paragonu fiskalnego.

W jaki sposób zgłosić zwrot / reklamację?

W pierwszej kolejności należy określić czy zwracamy pełnowartościowy towar, czy reklamujemy nie sprawny, już użyty towar.

Jest to dla nas podstawowa kwalifikacja zwracanych lub reklamowanych produktów, ponieważ to wpływa na szybkość rozpatrywanego zwrotu lub reklamacji towaru.

W oparciu o Ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, kupujący ma 14 dni od dnia doręczenia przesyłki na odstąpienie od od umowy. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, chyba że sklep zgodził się na ich ponoszenie lub nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy.

Kupujący ma obowiązek wysyłać zwracany towar na adres sklepu:

Sklep QUICK PARTS
ul. Bonarka 19
30-415 Kraków
adres e-mail: sklep@quick-parts.pl
telefon kontaktowy: +48 881 30 55 55

Wymagamy, aby każdy zwracany lub reklamowany towar miał wypełniony dokument zwrotu (tzw. odstąpienie od zakupu) lub wypełniony formualrz zwrotu zawart na naszej stronie www lub wypełniona i odesłana wraz z przedmiotem karta gwarancyjna w przypadku złożenia reklamacji - ta dołączona do każdego zakupu przedmiotu.

Do sprawnego i szybkiego rozpatrzenia zwrotu lub reklamacji wymagamy wypełnienia każdego pola znajdującego się na dołączonej do każdego zakupu karty gwarancyjnej, a szczególnie żądania zwrotu - w formie wymiany przedmiotu lub zwrotu gotówki na wskazane konto!

Po przyjściu towaru na wyżej podany adres sklepu, sprawdzamy poprawność wypełnienia karty gwarancyjnej oraz zasadności zwrotu lub reklamacji produktu.

1. SPRAWDZAMY czy przedmiot został zwrócony w terminie wskazanym w ofercie!

2. SPRAWDZAMY czy przedmiot nosi ślady użytkowania (dotyczy tylko zwrotów pełnowartościowego towaru)!

3. SPRAWDZAMY poprawność wypisanych danych: danych klienta, danych samochodu, poprawności numeru konta oraz żądania zwracającego!

Po tej wstępnej weryfikacji podejmujemy decyzję o których informujemy klienta telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.

Najczęstsze błędy naszych klientów:

1. Odesłanie przedmiotu przesyłką za pobraniem - nie odbieramy przesyłek za pobraniem. Każdy zwrot / reklamacja musi być uznana przez sklep lub skierowana do ekspertyzy przed producenta, aby móc zwrócić bądź wymienić towar. Do tego by to nastąpiło potrzebne są odpowiednie dokumenty (decyzja reklamacyjna lub zwrot detaliczny towaru) żeby móc uruchomić środki na zwrot lub wymienić towar na odpowiedni.

2. Oklejanie taśmą lub niszczenie oryginalnych pudełek - niektórzy producenci wymagają oryginalnego pudełka. Dlatego czasem odrzucają oni możliwość zwrotu lub reklamacji z powodu: oklejenia przesyłki taśmą (bezbarwna jest dopuszczalna), najklejenia na opakowanie listu przewozowego, lub przepakowania przedmiotu do innego opakowania.

3. Zwrot części używanej lub noszącej ślady użytkowania - w przypadku zwrotu KAŻDA część jest sprawdzana pod kątem tego czy została użyta. Każdy ślad użytkowania (po przykręconej śrubce, wsunięciu we wtyczkę) jest widoczny na częściach i uniemożliwia zwrot pieniędzy. Dla nas towar noszący ślady użytkowania nie nadaje się do daleszej odsprzedaży!

4. BRAK NUMERU KONTA - klienci którzy zapominają o tym fakcie wydłużają czas zwrotu pieniędzy. Wpisanie numeru konta na kartę gwarancyjną / formularz zwrotu jest naszym podstawowym wymaganiem nawet w przypadku żądania wymiany na nowy produkt.

5. BRAK DANYCH KONTAKTOWYCH - wymagamy podania aktualnego numeru telefonu i adresu mailowego. To poprzez te dane powiadamiamy klientów o statusie zwrotu lub reklamacji, stąd jest to podstawowe wymaganie w przypadku złożenia zwrotów i reklamacji.

6. BRAK DOWODU ZAKUPU - przy zwrocie nie jest już wymagany dokument zakupu, jednakże każda przesyłka wychodząca od nas posiada FV lub paragon fiskalny - brak tego dokumentu (lub jego kserokopii) opóźnia pocedurę zwrotu / reklamacji. Jeżeli ktoś zagubił FV / paragon fiskalny wymagamy tylko pisemnego oświadczenia o zagubieniu dokumentu.

NAJCZĘSTSZY PROBLEM Z WYSYŁKĄ W 3 KROKACH

"Otrzymałem nie taki przedmiot jaki zamówiłem! Co dalej?"

3 KROKI KLIENTA / 3 KROKI OBSŁUGI SKLEPU

W życiu każdego z nas pojawiają się pomyłki. W naszym sklepie przesyłki pakują ludzie, stąd takowe mogą wystąpić. Rozumiemy zdenerwowanie klientów i prawdopodobnie zareagowalibyśmy tak samo.

Ale jako sklep stawiający na dobrą relację z klientem staramy się takie pomyłki jak najlepiej poprawiać bez zbędnego problemu dla klienta. Jak to robimy?

1. Otrzymujesz towar nie taki jak zamawiałeś (różni się wyglądem / gabarytami / ceną).

2. Informujesz nas o tym fakcie! - telefonicznie lub mailowo - najlepiej udowadniając ten fakt (wystarczy zdjęcie zdjęcie w załączniku wiadomoście e-mail).

3. Formułujesz żądanie - zwrot z powodu niezadowolenia z tego faktu lub z powodu spraw osobistych (wyjazdu, wizyty w warsztacie)

Nasza reakcja:

1. Weryfikujemy na jakim etapie powstał błąd - źle spakowana część przez naszego pracownika lub błąd na magazynie w hurtowni.

2. Tuż po zgłoszeniu W TEN SAM DZIEŃ w godzinach pracy sklepu wysyłamy prawidłową część, która została zamówiona przed klienta.

3. Na dzień następny u klienta pojawia się kurier (wszystkie tego typu pomyłki realizujemy za pomocą kuriera) wydając przesyłkę z prawidłową zawartością klientowi, jednocześnie odbierając od niego tą nieprawidłową.

WSZYSTKO ODBYWA SIĘ NA KOSZT SKLEPU MOTORYZACYJNEGO QUICK PARTS.

W przypadku wątpliości zapraszamy do zakładki kontakt - chętnie wyjaśnimy całą procedurę i pomożemy w złożeniu reklamacji lub zwrotu przedmiotu.

Powyższe informacje powstały w oparciu o Ustawę z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny oraz Dyrektywy 97/7/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 20.05.1997 r. w sprawie ochrony konsumentów w przypadku umów zawieranych na odległość (Dz. U. L 144 z 4.6.1997, str. 19) dla zakupów dokonanych przed 25 grudnia 2014 roku oraz w oparciu o Ustawę z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta dla zakupów dokonanych po 25 grudnia 2014 roku.

QuickParts | 2017